Sabur



Egentid?
Har vi tid till det verkligen? Vad är egentid och hur spenderar man den bäst? Inte förrän det nästan är lite för sent inser vi att vi måste bromsa in. Jag har nu under en ganska stor tid haft lite problem med hälsan, den börjar bli bättre hvala Bogu.. Jag har dock fortfarande svår värk i ansiktet, troligen en infektion och behov av glasögon fick jag veta efter tre timmar på jouren.

Det var då jag insåg, hur begränsad människan är utan dess kompletta hälsa. Jag insåg också, hur stor Gud är, som har skapat denna enormt komplicerade varelse där varje liten del måste fungera i samarbete med en annan och utan varandra så mår de inte riktigt bra. Jag kom på att jag inte är så ung längre och att livet för med sig både av det goda och det onda. Ibland önskar man att man vore ett litet barn igen, som kunde krypa upp i knät på mamma och bara bli ompysslad..

Love, L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0