Fer Navijanje vs. Primitivizam

Dok se pojedini pojedose razmisljajuci hoce li na dan utakmice Stockholm preplaviti hrpa navijaca sa nacrtanim ljiljanima po licu, koji ce tekbirati kroz pola utakmice, mene brine nesto drugo.

Naime, sjetim se svih utakmica do sada. Sjetim se osjecaja, kako je to biti djelic te ogromne sile, pa ponovo tonem u nostalgiju koja me vrlo cesto rastuzi. Sjetim se svakog datog gola, sjetim se svakog slavlja neovisnog o rezultatu ali se jednako bojim da ce bas ova utakmici biti prilika kada ce umjesto naseg ponosa prevladati primitivizam.

Zato mi je jednako bitno da vas poozovem, domoljubce patrijalne kao i vatrene navijace da se ujedinite pod jednom tackom; zabranjeno zvizdanje tokom himne kraljevine Svedske. To sto se svizdalo u Moldaviji.. a Boga mi i u Portugalu, mislim da nema jednake vrijednosti kao ovo. Utakmica na Råsundi je jedinstvena prilika za nas emancipovane skandinavce da barem dozom postenja zahvalimo za 1992-1995-u godinu, godine kada je vecina svijeta zatvarala vrata, Svedska je ipak bila jedna od onih koja je primila cak i veci broj izbjeglica nego za sto je imala kapaciteta.

Treba da se sjetimo sve sto je u nas ulagano, treba da se zamislimo gdje bi smo danas bili da nije bilo ove drzave. Treba da volimo svoje a postujemo tudje!

Zato drugovi moji, pokazite da nije bitno koju navijcku pjesmu pjevas, niti sa cijim salom na tekmu dodjes.. bitno je biti dio ovog spektakla, druziti se i fer navijati!

Love, L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0