Patetiskt!

Heeej!

Det var ett jäkla tag sedan och det känns helt okej att vara tillbaka igen! Ni kanske undrar nu varför man efter en så lång tid väljer att börja blogga igen när typ vartenda läsare har slutat besöka min blogg? Jo.. anledningen är den att jag som sagt reste iväg i december. Min resa var underbar fram till sista dagen på år 2009 då jag får ett samtal från en vän i Österrike. Det visade sig att han hade fått tillgång till mail från mig som han inte borde ha fått. Jag tar mig in på ett internetcafé men inser snabbt att det inte lönar sig. Någon (jag vet redan vem..) hade knäckt min password till min gamla mailadress och denna personen hade mailat runt privata mail och liknande till folk på min kontaktlista. Lösenordet var bytt på kontot och jag satt som förlamad. Det tog mig ett bra tag att återfå mina kontakter, att lyckas skaka av mig den äckliga känslan av att någon kan vara så psykiskt störd att man sjunker så lågt.. Jag är fortfarande sur för det som hände, tänker på mycket information som kom ut i fel händer. Vet också om att det finns en person som blev väldigt arg och besviken på mig på grund av detta, jag hoppas detta lyckas förklara för honom att det verkligen inte var jag som låg bakom allt. I alla fall.. jag lyckades glömma lösenordet till min blogg också. Som av en ren slump så bara dök det upp i mitt huvud idag igen och nu är jag back on track! Ha det mina vänner, nu ska det bloggas.

Love, L

Zasto smo se sreli, zasto nove rane.. kad ni stare jos zarasle nisu..

Kommentarer
Postat av: nida

Srecom pa sam te imala na bloglovin så jag kunde se din update hehe :)

Anyway. Fy fan vad lågt!

För några månader sen fick vi allihop ett mejl av min kusin som studerar till master i Budapest, där "hon" skrev på engelska att hon hade varit tvungen att åka till London, men att hotellet började brinna, att knappt något av hennes ägodelar klarade sig och att hon nu i panik mejlar alla sina kontakter för att få hjälp eftersom hon saknar pengar osv, hon ville få en summa överförd och så ett kontonummer. Vi fattade direkt att det inte var hon för, för det första var det inte hennes stil att skriva och för det andra .. engelska kad nam uvijek pise na bosanskom? Men vi fick ändå panik och ringde henne, hon svarade inte, ringde till hennes syster och mamma i bosnien då som försäkrade oss om att hon INTE är i london. Då hade någon hackat sig in på hennes mejl och skickat det där till alla hennes kontakter. Psyccccccchoooooooo!

2010-04-01 @ 09:49:46
URL: http://nidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0