Russian Roulette

Back again!

Vilken mysig lördag, så där lagom grått men dock utan regn och vind. Sitter och lyssnar på en del nya låtar som bara får mig att vilja drömma mig bort, jag riktigt ryser. Ikväll är det dags för älskade Bosnien att visa vad vi går för. Sista kvalmatchen mot Portugal, sedan bär det av till Afrika 2010 ;)

Jag har aldrig trott på det där med fredagen den 13:e, eller att man inte ska gå under stegen, lägga nycklar på bordet och liknande. Men igår var en jäkla dålig dag alltså. Tappade en diamant på min favoritring, lyckades ta sönder mitt armband 15 minuter senare, krossade en hel del glas. Äh, får väl tacka för att fredagen är över och att jag mår bra.

Vi tjejer är väl bra konstiga. Efter många dagars bollande fram och tillbaka gick jag lika väl upp idag, kokade mitt kaffe och väntade in exakt en hel timme innan jag kunde beställa hem skorna. Precis som säkert många av de som inte bor i storstäder spikade jag mig framför datorn innan Jimmy Choo skorna äntligen blev mina! Jag är totalt såld på dem!

Mellan tre par valde jag till slut dessa:

 
Anywho, nu ska det tvättas lite kläder, här kommer en riktig heting med sin nya 'Ljubavi'..



Love, L

Kommentarer
Postat av: Selma

Skorna är skit snygga och du ska inte ångra dig att du har beställt dom. Fredag den 13 är inte en otursdag, det är bara vad vi inbillar oss. Klart att vi tänker och tröstar oss med dagen och datumet när något går snett :)

2009-11-14 @ 12:22:27
URL: http://selma.blogg.se/
Postat av: Lejla

Hahah, jag tröstar inte mig alls utan säger bara att dagen var skit. Om det nu beror på fredagen den 13:e eller något annat är upp till var och en att bestämma :) Skorna är najs, ångrar mig inte lika mycket nu..

2009-11-14 @ 12:45:05
URL: http://shecerlama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0