Malo Pomalo

Hej!

Onsdagen, den 25 november 2009 är en väldigt viktig dag, Bosniens nationaldag. Domovino; Sretan rodjendan, a moji sugradjani; sretan vam praznik! Vet inte hur jag hade klarat av vardagen om jag inte hade vetat att jag ska hem nästa månad. Känns som evigheter.. jag längtar..

Dagarna är fyllda av massor med aktiviteter. Det tränas för fullt och snart gäller det. Idag jobbade jag till fyra, drog hem snabbt, duschade och åkte till träningen. Detta kommer att bli minst sagt en lyckad helg, pogotovo sto mi ti dolazis.. <3

Måste tvätta och dammsuga bilden imrogon, tid för det nu. Lite shopping på fredag ska jag också hinna med innan vårt besök kommer. Gud, Bajram.. Finns det något finare. Kom på att jag ofta bollar på olika idéer som skulle kunna leda till fina blogginlägg men att jag oftast glömmer bort vad jag tänkte på. Måste nog börja skriva ner mina tankar.

Ska fortsätta lyssna på the love of my life, Dado Polumenta, och rensa datorn. den behöver det definitivt så mycket som jag har packat i den. Inte konstigt den har börjat lägga av.

Love, L


Kommentarer
Postat av: selma

Imorgon kommer dom, lyckaaaaa!!!!

2009-11-26 @ 10:56:22
URL: http://selma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0