Ljubomorna

 

 

Osjetis li? Taj zrak, taj tracak vjetra koji ti kroz kosu puse. Ljubomorna sam na njega. Nosi miris kose, koju tako milujem ja. Iako ledeni prsti, trudim se da punom snagom osjetim svaki pokret ruke. Tvoj pogled tako intenzivan, svaki dodir tako krhak. Ne boj se, slobodno.. duso, tvoja sam. Vrhom prsta lagano predjem svaku konturu jednog lica meni tako dragog. Osjetim pod njim kako se smijesis, kako osmijehom zatezes kozu svog bijelog lica. Kako osmijehom izazivas bore isklesane srecom, onu smijalicu kojom obaras svaki moj pokusaj odupiranja. Svako drvo golo, kao moja dusa pred tobom. Predalo se zimi bez odupiranja, jer snage nema, isto kao sto se tebi predajem ja. Kako imati snage da nadjacas ono sto je od tebe jace? Treptaj oka kao vjecnost, pogled ispod obrva i osjecam dah, taj vreli dah kako prelazi moje obraze sve do usana mojih. Tezim ka tome da svojim poljupcima topis svaku pahulju snijega koja moje lice obuzima tu hladnu sarajevsku noc. Prislonio si usne na moje, jedna sekunda je bila dovoljna da zaboravim da postojim i sve sto sam uspjela da osjetim, bila je..


Kommentarer
Postat av: m

Eh nek si se sjetila da uppdateras inlägg. Det var på tiden. Och skorna du beställt är grymt snygga ! :)

KRAMIS.

2009-11-14 @ 14:34:24
URL: http://meeliha.blogg.se/
Postat av: selma

du är bäst på att skriva, det är bara så helt enkelt. ryser varje gång jag läser dina texter, du kanske sta skriva en bok? haha :)))

2009-11-15 @ 17:31:20
URL: http://selma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0