Frisk Luft, Tack

Heej!

Ja, okej då.. det blev inte som jag hade väntat mig men vi ska inte hänga läpp för det. Bosniens nederlag mot Portugal har ingen stor betydelse än, vi har ju chans för revansch snart. På onsdag spelas det, många fler supportrar kommer att pryda Zenicas gator och förhoppningsvis upplever vi det största miraklet i vår fotbollshistoria! Ako Bog da inshallah..

Lite sömn, det är vad helgen gått ut på. Väl hemma inatt, hittade jag tre söta och gråtandes damer på rummet i Selmas rum. Hanka sov över och tack vare Selmas vanliga skämthumör, skrattade de tills tårarna rann. Klockan fyra kom vi i säng. När det var dags för att följa Hanka hem, blev det istället promenad i nästan två timmar. Inget att klaga över, hur underbart väder som helst tycker jag. Luften gjorde mig gott, höll på att bli galen.

Imorgon måste jag sola, deifinitiv. Insåg imorse hur vit jag hade blivit. Vissa töser passar i det. Kritvit hy, mörka ögon.. ja ni vet Monroe stuket. Jag däremot liknar ett livs levande spöke så det ska vi ändra på. Lite snack om att besöka Stockholm blev det. Hörde att det var otroligt vackert vintertid med sin julskyltning och allt, någon som känner till ställen man som skåning definitivt MÅSTE besöka där? Fyra flickor ensamma, man skulle nästan anlita en privat guide!

Ingen Paradise Hotel som planerat, TV:n är sönder :( Ska leta efter min tekniknörd Alma, hon kanske kan fixa bilden! Men först, en låååång och varm dusch följt av ett samtal med min secer.

Love, L


Kommentarer
Postat av: Alma

Älskar låten, vänta bara tills du är ledsen då kommer du ha den på repeat :)

2009-11-16 @ 21:22:28
URL: http://saaraajkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0