Zasto? Zato!

Varför är människor rädda för att säga vad de egentligen tycker? Varför ska allt gömmas bakom falska leenden och andra 'trevligheter'? Varför är det alltid lättare att snacka skit bakom ryggen än att vara direkt och ärlig? Varför ger vi oss alltid rätten att dömma och gärna tar andra som exempel i stället för att öppet våga analysera våra egna beslut och vårt eget beteende?

Varför behåller man vid vänner man egentligen inte trivs med? Varför vet man att man inte borde berätta vissa saker för vissa personer men gör det ändå? Varför grubbla över så mycket när det hela egentligen är för enkelt?

Ah, så här slutade min dag i alla fall. Med en massa frågor. Sitter just nu på facebook och hör av mig till alla jag saknat de här dagarna. Det sista ska snart ner i väskan och jag ska ta ett långt samt välförtjänt bad. Nu börjar jag bli riktigt nervös. Vädret är ju inte precis perfekt och detta blir första gången jag kör l Bosnien också. E har inga bekymmer, inte ens börjar packa! Det du..

Nej, nu försvinner jag.. ha det så länge! Och alla ni julglada, ja en fördjävla god jul nu, se till att bli lika glada för presenterna, det ligger säkert mycket möda och kärlek bakom presentpappret. Alla ni som har någon käresta, glöm inte krama honom/henne en gång extra. Dessa vinterdagarna gör ju bara så man vill bli kär igen!

Måste bara påpeka att jag fortfarande är sur för min klänning. Hittade dock en ny solution Det blir tight svart klänning och en hel del bling :)

Merry X-Mas, L

Kommentarer
Postat av: S .

Jag tror att folk kanske struntar i att säga vad de tycker om de inte "tycker om" personen i fråga i ako nije osobi stalo do te druge osobe. Sanningen är den att man nästan alltid säger vad man tycker om man bryr sig om en person eller vill behålla denne. Man kan även säga vad man tycker o vara rakt på sak till personen som man inte känner men då snackar vi om att bara visa den personen att man inte är dum och låter sig bli överkörd. Eto, två olika sidor att vara orädda på :P oj.. blev visst en uppsats här:)

2010-01-24 @ 00:12:28
URL: http://aamles.blogg.se/
Postat av: Azra

Hej



Zar neces biti u nagradnoj igri?? :((



Azra

http://zenabih.blogg.se/

2010-03-05 @ 21:18:13
URL: http://zebabih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0