If A Man Seems To Good To Be True, He Probably Is

Nej, jag är inte lat.. eller trött på bloggen, ja har bara inte tid just nu. Känns som att tiden bara flyger förbi. Lika väl det, efter min nära-döden upplevelse för ett tag sedan har jag börjat grubbla på en del saker man egentligen inte borde, men insåg dock att ingens tid är garanterad här på jorden och den borde utnyttjas till max!

Drygt en vecka sedan blev jag räddad av brandkåren också. Jag hade suttit fast i en hiss. Efter lite mer än en timme blev jag och mina systrar utsläppta. Det var en söndag och inte en kotte på hela Folkuniversitetet. En timme låter lite, men för en person med stark kloustrofobi är det en hel evighet. Sedan dess har jag troget lovat att årligen köpa brandkårens kalender. Från och med nu älskar jag brandmän.

Mina Jimmy Choo's har äntligen hittat hem också. Imorgon kommer nyårsklänningen och efter en sista fika på jobbet ska jag packa klart. På onsdag blir det en liten road-trip. Jag, pappa och E åker äntligen till Sarajevo. Herregud vad jag redan ser fram emot det! Koke na bazenima, koncert Van Gogh-a.. nyår i min älskade stad med mina älskade.. Håll ut, Lejla!

Igår var en underbar dag. Jag, syster Selma och plastsystrarna Mirnesa och Hanka åkte in till Hälsa och Helhet. I tre långa timmar badade vi turkiskt bad, Hanka dränkte sig i den japanska baljan, vi bastade och badade bubbelbad under en öppen snörik himmel. Vi gav inte upp förrän vi såg ut som en hög skrumpna kärringar! Efter lunch på stan åkte jag och Selma hem. Lite vila sedan bar det av till Aldina där vi firade hennes dotter Edina som blir 1 år om några dagar! Jos jednom sve najbolje princezo, da si nam ziva i zdrava <3

Idag, avslutning på folklor. Tråkigt, men en väl behövd paus inför allt som komma skall nästa år.. Sjukt att man redan nu kan säga så, snart är det 'nästa år' :) Nu tar jag en liten promenad i kylan och åker ner i säng. Ta hand om er alla!

Kram, L


Kommentarer
Postat av: M

Napokon uppdatering :) Haha.. Skit kul igår :D Det måste vi göra om ;)



Ha det superkul i Bosnien.. I ne radi nista sto ja nebi :P :D Love <3

2009-12-20 @ 21:16:35
Postat av: Lejla

Haha, morala sam.. sad ponovo imam vremena da pisem i vracam se back on track ;))



Meni je ono sve super doslo, sigurno da se mora ponoviti opet. A dole.. radicu sve sto srce pozeli jer znam da bi i ti isto uradila. Love back <3

2009-12-20 @ 21:48:34
URL: http://shecerlama.blogg.se/
Postat av: ACPA a.k.a Modé-experten

Van Gogh je za 10!

Ludooooooo Ludaaaaaaaa

2009-12-21 @ 03:46:25
URL: http://acpa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0