I Ovu Godinu Novu..

Heej!

Efter fem avsnitt av Sex & The City inatt lyckades jag somna. Klockan åtta var man vaken igen och sedan drog det igång. Vi tre flickor ensamma hemma med mamma idag, mysig stund där med kaffe imorse. Sedan blev det dusch, platta håret, smink på och in till stan.

Kom på mig själv med att hata julen idag. Varför, kan man undra? Jo, tack vare all trafik! Denna staden kan ibland vara helt död, folk som kommer hit undrar vart alla invånare tar vägen om kvällarna. Vår stad är väldigt vacker i sig men just dagarna innan jul ber du efter en ensam stund där du slipper uppleva denna julhysteri. Jag vet att jag heller inte borde säga detta, men vad jag hatar mer än jultrafiken är pensionärer i trafiken! Efter en del slöseri med bensin, många minuter senare och lättirriterad placerade jag bilen på förbjuden plats och steg ut. Muriel väntade tålmodigt. En snabb runda och precis när vi skulle bege oss till jobbet inser jag att min stövel är sönder och läcker vatten :( Kör hem, byter om och kör igen.

Väl framme på jobbet, var de flesta på plats. Fika blev det och julklappsutdelning. Jag kommer hem och hittar en hel del post. Bland annat min efterlängtade nyårsklänning som visade sig ha en urringning som till och med den mest lättklädda tjejen skulle skämmas för. Så jag skickar tillbaka den och åker åter in till stan på shopping. Efter en stund träffade jag systrarna och en del av mina folklor flickor på torget. Idol Calle och Erik var på besök och skulle spela ikväll. Vilken atmosfär alltså!

Nu ska jag tina upp mina fingrar med varmt te och ni får så länge njuta av denna låter som sååååååå sätter mig i nyårsgungning!

Love, L


Kommentarer
Postat av: Azra

låter är skit bra :)

2009-12-30 @ 15:02:58
URL: http://azranasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0